All the crazy shit I did tonight..

Igår kväll åkte jag hem till min kusin Linn i Länsman.. Där vi lyssnade på Hits For Kids/Aqua/Caramel (HAHA!), drack vitt vin, dansade, sjöng och tjötade om barndoms minnen. Himla trevligt vart det, vid tio tiden mötte vi upp hennes vän och tog sedan spårvagnen in till stan. Vi hamnade på BLVD där vi dansade loss resten av natten ;) & jag som skulle ta det lugnt i helgen?! Har nämligen haft fodring/utsläpp i stallet. Så ni kan tänka er att i säng hamnade jag först vid 04:30 och skulle sedan upp klockan 06:45 igen. Underrrbarrrt! (Not!).. Så kan lova er att jag gick hem och däckade sen, vaknade upp vid lite efter tre i eftermiddags och har sen dess bara chillat. Hoppas ni alla hade en fin lördag. =)

Här kommer lite bilder ifrån början av kvällen, sen glömde jag faktist av att jag ens hade en kamera.. Höhöh...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0