I can't get you off my mind..

Jag har lite panik.. Fick precis reda på en grej och vid sådana här tillfällen brukar jag alltid, då menar jag alltid! Slänga mig på telefonen och ringa till Camey. Men just idag är det lite svårt då hon är i London och förmodligen på en spelning.. Så jag får helt enkelt hålla mig tills imorgon. Men fick faktist ett gulligull sms från henne igår, hon lever! Hihi. & jag önskar mest i hela världen att jag var där i LondonT med mina fina mates just nu. Anyway..

Idag har varit en sådan tråkig dag, en dag då jag typ har städat och inte gjort så mycket mer ;) Så skall strax ta mig ett varmt bad, kanske lite levande ljus? Sen blir det mys i soffan med någon bra film! Mest av allt önskar jag att jag fick spendera kvällen med Ben & Jerry och båda Transformers filmerna. Men det blir kanske svårt då jag är för lat för att ta bussen till affären.. Hehehe. Här kommer en liten söt låt som ja.. Känns rätt för tillfället! Ha en underbar lördags kväll, ni som skall ut och dansa.. Dansa för mig med! Peace fellas X 


The Morning Of - Shine


Kommentarer
Postat av: djustd

sv:Tack! Det samma :)

Vad ska du göra idag?Har du några planer till kvällen?

2010-03-26 @ 10:23:02
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0