It's gettin' late but I don't mind..

Igår vart jag uppe med tuppen.. Hängde nämligen med Linn till mitt gamla gymnasie, det vart verkligen konstigt att sitta i skolbänken igen haha. Men kul att hälsa på alla klass kompisar. Efter "skolan" så drog vi hem till Linn och sedan vidare till Frölunda torg.. Där käkade vi Sushi nom nom nom! Efter det drog jag med Linn till mitt fd jobb. Där hälsade vi på, för dem hade ju rast så det vart ju lite perfekt sådär ;) & efter att ha hälsat på där så tog jag bussen till affären där jag handlade med mami. Sedan blev det en sväng till stallet, och efter det hem och fixa iordning sig lite snabbt/dricka lite öl. För mot kvällen mötte jag upp Axel, Gabbe & Micke på Avenyn. De tre grabbarna & Linda gick till Parken där vi sedan dansade loss hela natten till Knappen & Hakim (Nrj). (Jag som inte ens skulle ut igår!)

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg! ;) X



Axel, Malin, Knappen & Hakim and I..


Hey hey, yeah yeah!


Kommentarer
Postat av: malin

haha det var kul! :D

2010-03-19 @ 22:39:46
URL: http://imlivingthedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0