My life would suck without you.

Idag vaknade jag innan 09:00.. Ringde Camilla och sen vart vi nere i stallet och donade. Efter det drog jag snabbt hem och tog mig en dusch, och sedan plockade Camillan upp mig vid busshållplatsen och vi tog oss till Torslanda torg. Där vi solade och köpte med oss en bullkrans & en bukett Tulpaner (till Maja som trampade på en stålkratta, som gick in i foten).. Vi tyckte hon behövde lite fika och tjöööt! Så nu är jag hemma igen, tänkte ta mig en till dusch och sminka mig lite. Men kanske borde äta något med?! Japp. Så får det bli, lateroooo X

(Skall sätta på musiken och lyssna på Glee-låtar!)
Glee Cast - My Life Would Suck Without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0