Damn, you's a sexy bitch..

Det är så här att jag är hundvakt/lägenhetsvakt i ett par dagar för min moster. Så i lördags kväll tog jag hennes små Chihuahuor Donna & Doris, och begav mig till lägenheten med min kusin Linn. Vi tillbringade kvällen/natten med chips, coke, Ben & Jerrys, Twilight/The Notebook. Vi gick på natt promenad med hundarna. Klumpig som jag alltid är gjorde jag världens vurpa = Bambi på hal is, halkade tre gånger på en och samma vurpa. Linn skrattade så att tårarna spruta haha ;) Sen myste vi med kaffe och natt mackor ute på balkongen. Det var en chill men mysig kväll med andra ord och vi gick inte och la oss fören kl. 05:30.

Dagen efter blev det en härlig frukost, kaffe och Marabou nonstop fika, "Life Of Ryan" och bara massa chill. Fast innan allt detta så gick vi ju faktist på en lång morgon promenad i solen... Underbarrrrttt... :]

 
Doris & Donna

Lägenheten

Lägenheten

Mys & gott

Nattpromenad

Läggdags?

Jag orkade inte fixa mig dagen därefter, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0