And I may feel like a fool..


Vi i onsdags förra veckan, värmt upp med vitt vin inför en kväll ute.


Det har hänt mycket men endå jävligt lite det senaste.. En sak som är säker är att camey är här hos mig och detta sen nio dagar tillbaka. Vi har precis vräkt i oss kladdkaka med grädde och ett glas coke. Damn jag är så sjukkkkt mätt! :> Nu skall jag strax dra med mig lille nöten här bredvid på en natt promenad. Måste strax sova för skall upp och jobba imorgon en sväng. Men räkna med updates snart någon gång, vi skall ta tag i våra liv! Promise. Hoppas ni mår bra, stay sweet x

Förresten, känner ni er nere. Gå och bajsa, lätta på trycket. Allt kommer lösa sig.
(Haha jag och Camilla'Camilla har ganska sämst humor, ni skulle bara veta). ;)


Kommentarer
Postat av: May

Så fin bild!

Jag vet att det här låter sjukt, men jag drömde att jag kom hem till dig med Camey, så skulle vi på party till fem på morgonen och vi hade alla panik på vad vi skulle ha på oss. Dessutum reste vi tillbaka i tiden för rätt som det var kom Matt Willis till oss så som han såg ut i Busted- Tider, tillsammans med Tom Fletcher! Och vi berättade framtiden för dem, haha. Matt undrade hur det skulle gå för Busted och vi berättade att de skulle splittra och varför haha men sen kom Dumbledore och erasade hans minne och vi vart jätte sura för vi ville ju inte att Busted skulle splittra xD

2010-05-14 @ 14:18:21
Postat av: Linda Debski.

Tack så himla mycket :)



Vilken kul dröm du hade, haha! Den lät himla rolig faktist. Just något jag & camey faktist alltid har problem med det är att komma på vad man skall ha på sig, speciellt när vi skall göra något speciellt. Haha. Ha en fortsatt trevlig lördags kväll!

2010-05-14 @ 23:15:25
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: May

Haha ja, den var kul:)

tack, hade en trevlig kväll :D vad gjorde ni för nått?

2010-05-15 @ 13:34:40
Postat av: Linda Debski.

Vi satt vid datorerna och nördade oss, grillade och myste på altnen med musik och så ^-^ Hihi! Tack.

2010-05-15 @ 17:32:01
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0