Update

Hola babycakes! Jag har inte gått iväg och dött eller något liknande. Det är bara så att det har varit en hel del det senaste. Jag har haft mycket i tankarna, en camey här på besök, jobbat och helt enkelt bara kört på. Det har varit positiva saker som också har hänt, dock tar dem fina stunderna slut allt för fört och i efterhand önskar man verkligen att man uppskattat dem mer när de varade.. Ni vet nog vad jag menar med det hela. Just nu går mina ögon i kors och jag skall nog bara ta en promenad med Kira. Sen sova, är ledig i två dagar nu så det lär nog bli två updates med bilder och sådant.. Mest från allt som hänt under tiden jag varit väldigt off här, blir väl lite bilder från balen och veckorna camey vart här. Måste faktist skylla min blogg torka en aning på att jag är lite trött på min blogg helt enkelt ;) Hehehe. Inte trött på att skriva, utan bara grejen med att jag inte känner mig riktigt bekväm. Fast å andra sidan så har jag fortfarande inte skrivit i min dagbok, slår vad om att camey skakar på huvudet när hon löser detta :P Hahah! Nej, peace så länge. I will return, promise! x

Kommentarer
Postat av: camilla'camilla

åh jag visste att du aldrig skulle få något skrivet i den där jäkla dagboken! DU ÄR SÄMST, haha. typiskt dig säger jag bara, typiskt dig! c;

2010-05-26 @ 02:29:11
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0