one more reason i should never have met you,

just another reason i could never forget you..
jag har lärt mig en sak, man skall aldrig låna ut pengar. för det är väldigt sällan man ser skymten av dem igen och om inte annat får man tillbaka dem sisådär månader senare.
sen har jag bestämt mig för att beställa en resa ner till spanien när lönen kommer in, och även flyg till london.. antagligen runt min 20 års dag. för det finns ingen annan plats på jorden som jag skulle vilja spendera min 20 års dag på än i london. (okej, förutom på en mcfly konsert för dem är ju bäst) hehe. och påtal om mcfly, nämnde jag att dem är bäst? ja men då gör jag det igen. mcfly är bäst! och jag måste se dem snart igen, för gör jag det så vet jag till 100 % att jag kommer tillbaks på fötter och att jag får tillbaka det där hoppet om att ens drömmar kan slå in. hur töntigt det än låter. men jag saknar mitt gamla jag, från att jag var 15 år gammal har jag varit fast besluten om att leva utanför den röda tråden. bara köra och skita i allt annat bara man trivs! jag ser just nu bara alla mina vänner och resekompisar som flyttar till london. halå? det var ju det jag skulle göra. vad hände med tjejen som 2007 tänkte stanna kvar i london och aldrig mer komma hem, som tänkte skita i allt här hemma och bara köra från noll. jag tror jag slängt in henne i min garderob eller något liknande och satt på mig någon sorts feg outfit.
hej förresten, min blogg har vart ganska off. kanske orkar jag ta tag i det och börja skriva lite mer. :)
peace x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0