P-p-p-p-p-p-p-p please... Please please please.

Woop woop, just nu sitter jag och äter på en Pannakotta efterrätt med jordgubbar på, yum! Kom hem från Camilla för en liten stund sedan där vi spenderade kvällen med räkmackor, kexchoklad, coke & en film - The dark is rising. Den var mysig och så, älskar filmer som utspelar sig i London. Såg en sådan feelgood film igår kommer dock inte ihåg vad den heter. Sen var det bara att promenera hem. Idag tog det mig tio minuter mindre att gå, sprang förbi några Rådjur som vart högst fem meter ifrån, sen lyssnade jag inte på min iPod, vilket gjorde att det gick aningens snabbare. Brukar annars lunka i musikens takt och njuta. Idag frös jag! Hehe. Nej nu skall jag sova, är verkligen äckligt trött?! Sick. Men sant. Tänkte bara kolla min tweet tweetie twitter innan sängen haha, ohyesssss I am obsessed :'> Så god natt.

Cheers mate X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0