To make you smile and find a new way.

Imorse drömde jag om McFLY, och jag ville verkligen inte vakna. Ceelee (alltså jag och mina fem resevänner) köade till McFLY här i Sverige. Vi var längst fram och det var massor av personer där som jag känner, vilket kändes helt sjukt! Vi var längst fram i kön som var lika enorm som alltid... Sen skulle vi springa för att få dem bästa platserna, och folket bakom oss var helt galna. Vi fick iallafall platserna längst fram i mitten framför Danny, det var inga ståplatser utan sittplatser, som var lika högt upp som scenen. Precis innan McFLY skulle börja spela så vaknade jag av att min väckarklocka ringde. Men gud, den drömmen kändes precis som på riktigt! Den paniken vi hade i Oakwood när vi bara sprang tills vi stupade i prencip, eller rättare sagt tills jag svimmade haha! Jag tror att jag börjar bli nervös inför McFLY den första och andra maj. <3


& jag kan verkligen inte vänta tills McFLY dvdn kommer från när vi var där, på Wembley. Undrar om man kommer synas något? Det skall bli sjukt kul att få återuppleva allt igen!

Här är den nya videon för 'Falling In Love', jag älskar den. McFLY tänker inte på sig själva utan på oss fans med, liksom tar med delar i deras video där vi också är med eller har upplevt samma ögonblick! Jag kommer aldrig sluta att lyssna på deras musik, vad än folk tänker och tycker. Det kommer aldrig hända. Dem har hjälpt mig igenom ett par år nu, vilket jag uppskattat något enormt! :'>

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0