Ready, set, go.

Hey!

Idag vaknade jag klockan nio, duktiga lilla mig! Min dag spenderades här hemma med kaffe, Lily Allen och nudlar... Sen var jag i stallet i sex timmar. Jag måste vara sjuk? Men kände inte för att sitta hemma. Sen kom Camilla och gjorde mig sällskap. Just nu chattar jag lite på msn, vilket inte händer allt för ofta. Det skall bli så himla kul att träffa folk från McFLY konserter igen, man har ju träffat så sjukt många trevliga (men även riktigt sjuka) människor under åren. Tänka sig att de man träffade på sin absolut första McFLY konsert.... Dem träffar man fortfarande, det är riktigt kul! Jag är en person som älskar att träffa nya människor, och jag märker oftast ganska snabbt om det är några man kan lita på och kommer ha kontakt med längre! :) Nog tjötat om det, måste få berätta att jag skickade in en jobb ansökan idag till ICA, vilket känns skönt! Nu gäller det bara att hålla tummarna och se! Måste verkligen ha ett jobb, tjäna lite extra cash så att jag sedan kan satsa på det jag vill göra. Inte jobba i Sverige utan i England såklart. Måste bara göra upp en plan först ^___^ Nej nu lir jag galen här hemma, måste ut och gå innan jag får damp! GAH. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0