concrete jungle where dreams are made of...

Yo bloggen! (;

Jag lever! Bara haft en liten bloggtorka, fasten det funnits en hel del att skriva om. Idag för en vecka sedan stod Bella & jag i Fryshuset/Stockholm och sjung med till både You Me At Six och Paramore. Det var grymt! Men skall skriva lite mer om det i ett annat inlägg hihi.

Igår var det Camillas 18 års dag, så det var släktkalas hos henne. Vi blev bjudna på goda räk/lax mackor och sedan en underbart god bakelse till efterätt. Inget fel på det inte, speciellt inte efter att kvällen/natten innan vart ute i stan och sedan vaknat med världens hungover. Vi började lördags kvällen hemma hos Camilla med lite förkrök, spelade ölspelet och bara umgicks till hög och bra musik. Sen innan tolvslaget tog vi oss in på stan där vi sjung för darling som fyllde år. Tillslut kom vi in till Avenyn där jag träffade kusin Tim som jag inte träffat på år och dar.. Slutade med att vi hamnade på Chez, där vi blev bjudna på drinkar av Scwalbe & Melin. Det var himla trevligt och där fortsatte vi att fira lilla Camilla. En låång och trevlig natt, vart hemma vid halv fem. Så ganska trött när man vart tvungen att dra sig upp ur sängen vid elva och med världens huvudvärk. Inte hjälpte det särskilt mycket med varken vatten, kaffe, mjölk eller Cola. Haha! En bra helg med andra ord som avslutades med Ice Age 3, som jag sett fyra gånger denna veckan. Men fan vad den är bra =)

Idag har jag varit sjukt duktig, jag har nämligen slipat hela våran trappa här hemma. Så imorgon kan jag börja måla den. Haha, vitt skall det bli! Men det är faktist lite roligt bara man har bra musik på i Ipoden.

& min söta vän Emelie ringde helt random, hon gjorde mig himla glad! Den människan är verkligen bland dem sötaste i världen. Man kan inte bli annat än glad i hennes sällskap och jag har nog aldrig sett henne sur! Hihi :) Vi bestämde att det får bli en eventuell men behövd fika i stan till helgen. Sen får ju även Camilla sitt körkort nu på onsdag eller torsdag. Kan ni gissa vart vi skall åka det första vi gör? - McDonalds är bestämt ;) HABABABA!
Nu skall jag slänga mig i soffan med en kopp te och se på Buffy & vampyrerna <3 Peace Fellows! X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0