Wish I could go back to the start.

Okej, jag är fortfarande deppig över det med att Steer Clear har splittrats... Det blir ju liksom inte bättre när man sitter här med Ipoden på högsta högg och deras musik svävar in i öronen. Men men, som sagt. Jag kommer fortsätta att hoppas på att något mirakel händer och att dem kommer tillbaka till låt skrivandet. Men jag måste ändå tänka posetivt, för vad sjutton hade jag tagit vägen om det vore McFLY? Ärligt det hade inte jag accepterat någonstans... Men nu glömmer vi ens den hemska tanken. Jag & Camilla har bestämt att vi skall ha en slappis kväll... Orkar inte ta tag i mig själv och fixa mig iordning och allt sådant! Så jag sa att hon skulle komma och möta mig, för det är sjukt trist att gå hela den vägen till henne själv. Men det var hon väl inte allt för glad på. Så jag skall ta och röra på mig nu och överraska henne istället! För här orkar jag inte sitta och uggla 8) Thihi ^.^ Nejmen, för er som också hade tänkt sitta hemma och chilla på läget... Om ni inte redan visste så börjar det en ny serie idag, Samantha. Den verkar jätte bra! Men som sagt, nu blir det att lyssna vidare på min Ipod, mest på Steer Clear. Men även på lite annan band musik som jag skaffade idag, aldrig hört innan! Så... Ja! Nu börjar jag gå till Camilla. Ha en underbar kväll :) Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0