Watching every day that goes by, I miss you much.

Hey hey hey och hey!

Damn vad det snöar ute, sjukt mycket snö och snö flingorna är äckligt stora... Idag har jag inte gjort särskilt mycket, funderat lite på hur jag skall göra med mitt liv. Helst av allt skulle jag bara vilja vara i London just nu. Men jag är säker på att camey har det hur bra som helst där! Hon kommer få berätta allt när hon kommer hem.  Fick ett mejl av familjen jag egentligen skulle vara hos nu (aupair i London)... Hon skrev att jag kunde komma i Augusti om jag ville... Men jag vet ärligt talat inte riktigt efter allt som hände. Sen hade jag helst velat börja snarast möjliga. Men det är ett förslag, men isåfall hade jag behövt ett jobb här tillsvidare. I have no idea!

Annars så kom jag precis hem från en promenad, pratade med Camilla i telefon samtidigt. Så nu sitter jag här och dricker ett stort glas vatten, yum! (A) Sen kommer mamma hem med nudlar, fan vad gott! Det skall jag vräka i mig. Nej men nu skall jag lyssna vidare på lite musik <3 Ha en fin kväll, kanske återvänder hit sen. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0