It's all good when you're little, you have pure fun.

Jag var i stallet förut, bara gick runt och pysslade. Det var ganska mysigt att bara komma hemifrån och få lite tid för sig själv. Där nere i stallet var det tomt för klockan var mellan 19-20. Lyssnade på radion, så började dem spela Shaggy - Angel. Såååå många minnen dök upp i min lille skalle hehehe. Kommer ihåg när jag var 11-12 år, då hade jag en riktigt bra tjej kompis som jag älskade att umgås med. Hannah heter hon. Vi brukade göra sådant vi inte fick göra. Hon var en tjej jag såg upp till på den tiden. Såg bra ut gjorde hon och ett bra självförtroende. Fan vad kul vi kunde ha. Skulle kunna sitta och rabbla upp massa saker. Men det jag skulle komma fram till var att vi brukade lyssna på just Shaggys låt "Angel". Så brukade vi sitta och säga att; När jag blir stor skall jag gifta mig med en mulatt, för dem är så snygga!

Ni kan tänka er lilla mig, kanske 11 år? Tyckte att Shaggy var så himla bra och tänkte att fan. Just en mullat kille skall jag gifta mig med. Man får sådana roliga idéer när man är liten. Idag tänker man inte så! Nu bryr man sig mest om att hitta någon man verkligen gillar för den den är och inte för hans utseende hahah! Roliga tider och roliga tramserier man haft som liten. Tänk alla klädstilar man gått igen? Dem vännerna man hade på den tiden som man aldrig umgås med nu? Tänk när man var ännu yngre och samlade på sniglar och fjärilar i sin kompis lekstuga. Eller bråkade om vem som skulle ha vilken barbie?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0