Lose yourself in a chemical moment.

Wazzzzuppp?

Kom hem för en liten stund sedan. Spenderade gårkvällen hos Camilla. Mina två små chihuahuor Kira & Minka fick hänga med dit. Det blev lite Idol, en drama film.. Ostbågar, Marabou nonstop, Coke och ett glas rött vin. Yum! Det slutade att jag och hundarna sov över där. För både jag och Camilla är lite sjuka, så orkade inte gå i furtio minuter för att komma hem. Nu skall jag greja lite, äta något, gå ner till stallet, fixa iordning mig. Sen blir det ännu en vila upp sig från förkylningen'kväll  hos Camilla. Kanske basta? Vi får se lite vad som händer.

Btw så var vi på McDonald's i måndags. Där jag och Camilla köpte oss en varsin mega meny.. Ni vet den nya menyn där? Innehöll två Bigmac hamburgare, pommes och en coke. Efter blev det en Kaffe också. Snacka om att vi rullade fram sen haha! Mätta vart vi och vi hade f*n betämt oss för att käka upp varenda liten smula. Tävling mohaha. Men iallafall, peace sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0