Sing me to sleep.

Hey & så!

Hemma från en lång men bra dag. Tänkte bara berätta lite snabbt innan jag kollar på en film - Johan Falk GS 1. Or something like that. Iallafall träffade jag Bella i stan vid 15:00 tiden. Det blev en lång och pratglad fika på Condeco, där sedan Camilla kom och joinade. Ni kan kanske tänka er om vad vi pratade om? McFly... All Time Low... andra super bra band... London... England... Ja ni fattar! Samtalsämnet kan aldrig ta slut, för det finns så otroligt mycket att prata om. Men efter fikan så trallade vi runt lite på Nordstan i lite kläd & sko affärer. Jag hittade faktist två plagg på Gina Tricot som jag tänkte införskaffa om jag inte hinner tänka i andra banor. Men dock hade jag inte så mycket fokus på ett par nya höstskor, så får ta och kolla runt på stan med mer fokus någon annan dag snart. Då jag faktist har tiden och lusten för det :] Hmm... Himla trevligt var det iallafall. Jag fick höra lite London/ATL gossip vilket var kul thihi ^ Efter att sagt hejdå och så till Bells så tog jag och Camilla bussen hem till henne. Där vi käkade en god bit ostkaka, drack lite kaffe och sedan........ Så hjälpte jag henne att plugga, vilket är kul och händer då och då. What hörde ni rätt? Japp! Nu när man inte pluggar själv så är det himla intressant och kul att lära sig om annat. Idag blev det att jag lärde mig en del om lastbilar, lastbils släp, olycks risker, att böra göra i olika situationer osv. Hehe, okej framförallt lärde sig Camilla en del! Vilket kändes skönt att kunna hjälpa till med en liten gnutta. Efter en stund av plugg satte vi oss sedan i soffan för att kolla på en komedi. Någon tur hade jag idag, regnet öste ner nu på kvällen (vilket det fortfarande gör), vinden piskar där ute, kallt är det.. Men jag slapp gå hem, för min kära mamie hämtade mig.

Nej vad sägs som att se på filmen nu kanske? Förresten måste jag ta lite bilder till helgen om det händer något kul. Idag för en gångs skull var jag faktist iorning fixad och hade en kamera med mig. Men glömde att ta några bilder, synd nog. Anyway, hoppas ni alla mår bra (: Sov gott i höststormen mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0