Blah blah blah..

Idag var jag uppe i god tid, städade lite, tvättade lite kläder.. Drack en underbar kopp morgon kaffe.. Lyssnade på bra musik! Sen åkte jag faktist iväg på en jobb intervju. Det gick helt okej och jag får reda på om jag fick jobbet eller ej på torsdag. Sen får det gå som det går. Något positivt var att jag såg "Gothenburg eye" från Eriksberg, kul att det äntligen är uppe! Sen blev det Sushi ååhhh så gott och även en liten bit pizza, så nu är jag propp mätt! Jag och syrran kom nyss upp från stallet och nu tänkte vi gå på en promenad med hundarna. Tror kameran får åka med, så kanske att det dyker upp lite bilder ;)


Mitt dagens horoskop; (det stämde på ett lite läskigt sätt haha)

"There is something new coming in your life, Gemini, and it could be a renewal of something from the past. It could be that something you thought was done is back, or that something has returned in a different form. As long as you keep a positive attitude and don't start, support, or buy into conversations full of doom and gloom about the times to come, you'll experience an inner transformation that enables you to get through difficult situations by drawing upon inner resources deeper and more profound than you ever thought possible."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0