Brighter.

Nu har jag kommit hem från en fika med min Plinn, vi vart på Mums och myste. Massa gossip, dudes och ja allt vad nu tjejer talar om haha ;) Det var riktigt trevligt! Vi hade tur att solen dök upp just när vi träffades. För innan dess så hann det hagla något otroligt, regna och även snö blandat regn. Vad är den efterlängtade våren? Jag som trodde att den kommer för att stanna..


Jag dricker min älskade Chai latte haha.

Mina söta Linn.

Yum, nom, yum!

Jag var tvungen att köpa den nya Solon, och hur snygg är inte bikini toppen Kenza har på sig här?

Jag har känt Linn i ungefär fem år, och vi leker fortfarande med maten som vi gjorde i åttan haha!


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, va mys <3

haha minns som igår när vi gojsa runt maten på trulse :D iiih <3

2010-04-21 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0