Young love is such dumb love.

Vaknade vid åtta imorse av att min lillasyster ville ut och leta efter sitt påskägg. Så jag gick upp och letade med henne efter ett ägg jag gömt haha! Sen blev det frukost och efter det direkt ner till stallet. Där mötte jag upp med Camilla, vi drack morgon kaffe tillsammans. Efter det blev det en underbar ridtur i det fina/soliga vädret! Väl hemma igen räknade jag ihop att jag sätt tio stycken fjärilar, en geting och x-antal flugor under morgonen. Snacka om vårtecken? W o n d e r f u l ! Förut åt vi i familjen påskmiddag, jag bakade även en kladdkaka som blev väldigt lyckad! Riktigt kladdig/seg. (& slängde ihop den utan något som helst recept). Yum! Så nu rullar jag fram vart jag än går.. Sitter här och önskar på ett lika fint väder imorgon. Men hört att det skall regna här nere i Göteborg? Igår kväll satt jag och kollade på typ en miljon? olika tatueringar. Slutade med att jag hamnade i säng vid fyra imorse, så är aningens seg. Visst fick jag lite inspiration av alla tuffa tattoos, men.. Jag vill ju ha något eget som ingen annan har, något som står för min lycka i livet. Så det lärväl dröja ett tag till innan jag kommer på något passande/vackert. Nej, om man kanske skall ut på en liten promenad med hunden. Adios amigos. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0