All Time Low strawberry cocktail,

I tisdags var jag och Linn på Brewhouse och såg All Time Low. Hur bra som helst, så sjukt bra live! Dem vet hur man äger scenen, Alex vet hur han skall använda sin röst på bästa möjliga sett. Det var vackert, det var känsla, det var gemenskap, det var helt enkelt så jävla bäst. Innan spelningen var vi på deras signering, fick två cd skivor signerade. Jag och Alex kom in i någon konversation.. (Jag och Linn hade tidigare pratat om att dem såg trötta ut). Tror ni inte jag slinker ut "You look a bit tired" till Alex haha. Lyckades nog rädda det ganska bra endå! Hehe. Efter spelningen träffade vi grabbarna igen, lika trevliga som sist, lika good looking. Jag och Alex skulle ta kort tillsammans, hans vakt ville att han skulle in i bussen. Men söt som A är så skulle jag få ta kortet med honom. Illa nog så hade min kamera ställt om sig så Linn fick tre sjukt suddiga bilder. Jag stod där med Alex arm om mig, kände hur röd jag blev om kinderna. Allt kändes som en evighet! Fick fram ett ursäkta, han kollade mig i ögonen och skojade "det är lugnt, kanske bara får halsen avhuggen sen när jag kommer in" och sen höll han om mig och vi fick till två bra bilder :) Jag, lycklig? Yessssssssss, ihihihih. Tack till Linn & Bella som lyckades med det.

Jag var en lycklig tjej som sedan satt på bussen hem. Synd att jag var så jäkla sjuk den kvällen, tänk er när man står bara några meter ifrån dem och hostar sönder? Pinsamheten på den. Nej men, här kommer lite bilder från kvällen :>









 


Kommentarer
Postat av: Mariam.

Jag var också på spelningen i gbg, sjukt bra var det!! Träffade de tyvärr inte, men gjorde det förra året och fick bilder med de och så:)

2010-08-22 @ 18:13:26
URL: http://purpleinicorn.webbblogg.se
Postat av: Linda Debski.

Vad roligt, synd att du inte såg mig så hade du kunnat komma fram och hälsa :)

2010-08-22 @ 23:36:15
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0