Waka waka, eh eh

Livet leker just nu.. Vissa dagar är toppen medan andra är ångest till hundra. Men det är väl så det skall vara? ;) Det har hänt så sjukt mycket under tiden jag inte skrivit här.. Var i England med en Camilla, Mcfly & London town var great! Annars jobbar jag och sliter, blev utsedd till månadens anställd i juni, när jag inte jobbar hänger jag mycket med min fina vän Linn, en hel del sena utekvällar vardagar som helger - helt okej! Det har blivit en hel del Sushi, fikat i stan med en bra killkompis som man inte träffat på evigheter.. Det är ungefär vad jag gör just nu.. Jobbar, sover, leker med Linn, går ut och partar, jobbar, sover hihi. Denna veckan som kommer så skall jag jobba nästintill varje dag fram till helgen, sen drar jag iväg till Polen och shoppar/mm. över helgen. Sen veckan därefter spelar All Time Low här i Göteborg, det är val klart som fan jag skall dit kanske ;D Haha! Här kommer lite random bilder från typ allt.. Hoppas mi corazones mår bra! Stay sweet X










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0