Bandeua BH/mönstrad topp,

Min dag började på jobbet, inte allt för mycket stress. Men därimot jäkligt jobbigt att stå i kassan när man är sjuk och hostar 24/7. Därefter fick jag sällskap av min Linn i mobilen större delen av hemvägen. Väl hemma så skulle vi ha visning på huset så jag, mami och Selma åkte ut en sväng med bilen. Vi köpte Sushi, goda bakelser och sedan satte vi oss på Ramberget med utsikt över hela Göteborg, underbart väder! Efter det åkte vi till stranden där jag plaskade runt/kastade pinnar till hunden som bara älskar att bada. Nu ärjag äntligen hemma, dricker en efterlängtad kopp med kaffe. Skall strax ta en liten promenad, kanske ringa en Camilla? Därefter blir det tv tittande och mys resten av kvällen. Jo förresten så införskaffade jag mig dessa två snygga plaggen idag;

                                      


Kommentarer
Postat av: May

Roligt med uppdatering! Har inte kunnat vara inne på nätet nu det senaste, men ser att jag inte har missat mycket ändå. Hur är det med dig? Kram!

2010-06-25 @ 01:54:10
Postat av: Lindie.

Tack! Inte mycket till uppdatering men.. haha ;) Jodå med mig är det bra! Hows you? X

2010-06-25 @ 21:57:01
URL: http://debski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0