I've been out running in the pouring rain,

Kom precis inanför dörren från en jogging tur i ösregnet, helt underbart! Självklart hade jag musiken på riktigt hög volym.. Kanske för att slippa alla andetag som säkerligen inte var allt för diskreta, haha! Helt slut! ;) Skall försöka att orka göra kanske 200 sit-ups med, wish me luck!

Sen blir det duschen och efter det börjar det någon ny serie på kanal 5 som heter Supernatural. Den skall jag ge en chans, men sen måste jag sova för jobbar i helgen! Hoppas ni små cupcakes mår bra i varje fall!

(Vet ni vad förresten? Jag och Camey skall resa till England 3-11 juli, självklart blir det Mcfly den 5:e.. Sen ett par dagar i London town med shopping på Oxford st, sena utekvällar, mys i Hyde Park.. Jag ser fram imot detta som faan!)


Kommentarer
Postat av: bells (:

åh, supernatural är så himla'himla bra! :'] har följt det sedan -05, blir bara bättre &bättre, hihi.



och vad härligt med londontown &mcfly! i'm a bit jealous, hih!

vi får ta ett telefonsamtal snart! ^-^

2010-06-12 @ 21:45:55
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0