Repeat på gårdagen,

Nu ligger jag här, helt utslagen på sängen! Joggat i regnet idag igen, nu är det bara dem där 200 sit-upsen som väntar. Känner att jag har träningsvärk i magen sen gårdagens sit-ups, illa! Haha, jag som helst av allt bara skulle vilja ha en eller kanske två Marabou choklader just nu ;) Idag på jobbet stod jag i kassan som jag gjort under den senaste tiden, det är kul vissa dagar när man träffar så roliga personer. Men idag var jag inte alls med i svängarna, fast det blir väl lite vad man gör det till? Måste berott på den enda lilla rostade macka jag orkade få i mig till frukost. Imorgon väntar ett 12-17 pass på jobbet, hoppas jag tutar och kör med lite bättre svängar då.. I know, jag är sämst på skämt (sitter och skrattar här för mig själv).
 
Camey fyller hela 20 år om ca sisådär 1 h och 54 minuter. <3
Plus att om 21 dagar så åker vi iväg till England, ganska exakt nu reser planet.
Am I excited? Hell yeahh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0