And what she'd give for one more smile.

Oh my god, I just can't handle this, I lost myself inside a drunken kiss.

Jag blir så galen på mig själv. Ni vet den känslan när man gillar någon så mycket att det till och med gör lite ont. Den känslan borde vara förbjuden, eller kanske vara en off knapp på. För det hade varit väldigt skönt. Jag blir så arg på mig själv när jag hamnar i dessa situationer. Jag hade lyckats gräva mig ur gropen men nu känns det som jag fallit tillbaka. Kanske är det så att jag bara dras till det jag vet att jag inte kan få. Det värsta är att jag inte gör det särskilt mycket lättare för mig själv. Jag lyssnar på låtar som får alla känslor att bli dubbelt så stora. Om inte annat spelas en låt på radion som vart med i just den stunden, då allt var som en romantisk film. Vart jag än går är det något som får mig att tänka på honom. Hela dagarna så finns alla dessa tankar, positiva som negativa, fram och tillbaka. Men allt är bara ett enda stort frågetecken. Det finns liksom inga svar. Det är nog det som gör allt extra jobbigt. För om jag bara vetat så hade jag kunnat försöka gå vidare och bara tvinga mig själv att helt enkelt glömma. Men nu går det inte. Det värsta av allt är att under dagarna så kan man inte stänga ute alla tankar. När man tillslut somnar på natten så vaknar man av att man haft världens finaste dröm. Något som inte längre är verklighet. En dröm. Jag somnar om igen och försöker tänka på annat, men vaknar lika snabbt av en annan lika fin dröm. Kärleken är nog det svåraste på livets vägar.

Jag känner mig som en liten tönt som skriver detta här, men behövde skriva av mig. Jag är glad över att jag har min camey hör hos mig. Det enda som fattas nu är resan till London. Som kan få mig att vara lycklig i några dagar. En väl behövd resa.



Kommentarer
Postat av: May

Nu befinner jag mig själv inte i den här situationen, men jag vet precis hur det känns. Då jag har varit med om detta tidigare, det gick inget bra. Gav upp när vi tog studenten; vågade verkligen inte säga något till honom då han var med i ett annat gäng på andra sidan skolan. Ingen visste om att jag gillade honom och jag vågade inte fråga någon om honom, och absolut inte prata med honom. Det var hemsk. De enda fina stunderna var under få raster som vi råkade dela eller helt spontant gå förbi varandra. Han brukade alltid le, känns så längesen. Nu vet jag knappt vad han gör, inte sett han på 2år så jag gav upp <_> Hoppas att det går bättre för dig! Hoppas verkligen det:)

2010-05-16 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0