now son, i'm only telling you this because..

life, can do terrible things.
idag saknar jag pappa. helst av allt skulle jag vilja spenadera resten av natten med att bara se på massa gamla videor, få höra hans röst. för det första vet jag inte vart alla gamla videoband är, för det andra har jag ingen video och för det tredje skall jag jobba klockan nio imorgon bitti.
hmm, plus att jag funderar på att typ högga av mig foten eller något :) har så sjukt ont, måste ha vrickat den eller något på jobbet förra veckan. för det har inte blivit bättre, snarare värre.. alltid skall något fucka sig. haha.
sitter och lyssnar på mayday parade, vilket jag gjort konstant den senaste tiden. hehe, och kira baby sover så gossigt i mitt knä. söt är hon. natti x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0